Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Authenticity in English Language Teaching

An analysis of academic discourse, Münchener Arbeiten zur Fremdsprachen-Forschun
BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang499875inPädagogik
CHF41.60

Beschreibung

Authenticity is one of the most rampant buzzwords in ELT (English Language Teaching). Many have weighed in on what authenticity should mean and on how it may be achieved. The book at hand is an extensive analysis of authenticity as a term and as a concept within the academic field of ELT. The research data comprises virtually all definitions and conceptualizations of authenticity in the international ELT literature. However, only a limited number of texts contributes to what can be called an explicit negotiation of authenticity. A discourse analytical approach is taken to disentangle the hubbub of commentaries and to eventually extrapolate from it six distinct concepts which are attached to the term authenticity . Michel Foucault s seminal theories are invoked, affording additional insights into discourse dynamics and power structures among individuals and institutions in ELT.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-3-8309-3558-2
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Verlag
Erscheinungsdatum28.05.2018
Auflage1. Auflage
SpracheEnglisch
Artikel-Nr.6312977
KatalogAVA
Datenquelle-Nr.13159517
Weitere Details

Bewertungen

Autor

Schlagworte