Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Early Learning and Teaching of English
ISBN/GTIN

Early Learning and Teaching of English

New Dynamics of Primary English. Postgraduate, Research & Scholarly
BuchKartoniert, Paperback
CHF53.00

Beschreibung

This book offers an insight into the dynamics and complexities of learning and teaching English as a foreign language at primary level.It presents the findings of longitudinal research undertaken in Croatia and discusses their contribution to understanding EFL development in the young learner and impact on practices in the modern EFL classroom.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-78309-337-3
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum01.07.2015
Seiten240 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 156 mm, Höhe 235 mm, Dicke 14 mm
Gewicht368 g
Artikel-Nr.3892231
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.17217677
Weitere Details

Reihe

Bewertungen

Autor

Jelena Mihaljevic Djigunovic worked as a Professor of SLA and TEFL at the University of Zagreb, Croatia till she retired in October 2014. Her main research interests centre around teaching modern languages to young learners and affect in language learning. She has been involved in a number of large scale research projects, the latest one being Early Language Learning in Europe (ELLiE).

Marta Medved Krajnovic holds the position of Associate Professor in the Department of English at the University of Zagreb, Croatia. Currently Director of Stockholm International School, she is leading the school's strategic development. Her main research interests centre around dynamism and complexity of multilingual development in both children and adults.

Weitere Produkte von Mihaljevic Djigunovic, Jelena

Hrsg.

Weitere Produkte von Medved Krajnovic, Marta

Hrsg.