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Marketing in Developing Countries
ISBN/GTIN

Marketing in Developing Countries

Nigerian Advertising in a Global and Technological Economy
E-BookPDFDRM AdobeE-Book
Verkaufsrang272675inSoziologie
CHF71.20

Beschreibung

Advertising and Emerging Societies in a Technological and Global Economy critically examines the symbols and values conveyed in Nigerian mass media advertising, and provides an illuminating account of the role, relationship, and impact of advertising and information technologies on the development of African societies.
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Details

Weitere ISBN/GTIN9781135696948
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
FormatPDF
Format HinweisDRM Adobe
Erscheinungsdatum01.06.2009
Seiten144 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigrösse5421 Kbytes
Illustrationen4 schwarz-weiße Abbildungen, 4 schwarz-weiße Fotos, 4 schwarz-weiße Tabellen
Artikel-Nr.15128951
KatalogVC
Datenquelle-Nr.812214
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Reihe

Bewertungen

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Die viel diskutierte Biografie von Prinz Harry. In den Medien füllte er die Seiten mit viel negativer Kritik. Ich selber fand das Buch interessant und leicht zu lesen. Was sollen wir jetzt glauben? Ich kann es nicht sagen. Aber es hat mich zum Nachdenken angeregt.
Eine Geschichte über ein mysteriöses Tier aus unseren Weltmeeren.
Gleichzeitig aber auch ein Portrait von Personen, die von diesem Tier verzaubert wurden und deren Kampf um die Anerkennung des Riesenkalmar in der Welt.
Abgerundet wird das Buch mit etwas Autobiografie und einem Hauch von Philosophie.

Autor

Emmanuel C. Alozie (Ph.D., University of Southern Mississippi) has worked professionally in public relations, advertising and journalism and has taught mass communication for two decades. His research interests are in development communication, international/cultural journalism, advertising and public relations. A former assistant editor with Democratic Communiqué, Alozie published Cultural Reflections and the Role of Advertising in the Socio-Economic and National Development of Nigeria (2005), and co-edited, Toward the Common Good: Perspectives in International Public Relations (2004). He has published and presented several refereed articles.