Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Global Strategies in Retailing
ISBN/GTIN

Global Strategies in Retailing

Asian and European Experiences
E-BookPDFDRM AdobeE-Book
Verkaufsrang680072inWirtschaft
CHF71.20

Beschreibung

Featuring in-depth studies of seven retailers, by international scholars from Japan, the UK and Sweden, Global Strategies in Retailing explores recent developments in strategy that are related to international retailing and in particular, the emergence of a Global Portfolio Strategy.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781136161186
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
FormatPDF
Format HinweisDRM Adobe
Erscheinungsdatum08.10.2013
Seiten272 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigrösse1663 Kbytes
Illustrationen50 schwarz-weiße Abbildungen, 50 schwarz-weiße Zeichnungen, 39 schwarz-weiße Tabellen
Artikel-Nr.14878757
KatalogVC
Datenquelle-Nr.562020
Weitere Details

Reihe

Bewertungen

Autor

John Dawson is Emeritus Professor at the Universities of Edinburgh and Stirling, both in the UK. He has been researching issues in international retailing over the last 20 years and has supervised a number of doctoral students in the area. His recent visiting positions include Visiting Researcher at the University of Valencia, Spain and Distinguished Professor at UMDS, Japan. He has been author or editor of over 20 books and is the founding co-editor of International Review of Retail, Distribution and Consumer Research

Masao Mukoyama is Professor of Retailing at the University of Marketing and Distribution Sciences, Japan. He has published many papers on international retailing, including 'Toward the Emergence of Pure Global' (in Japanese), and is one of pioneers in international retailing research in Asia.