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How to Make Sense of Statistics
ISBN/GTIN

How to Make Sense of Statistics

BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang69198inSoziologie
CHF66.50

Beschreibung

In a new textbook designed for students new to statistics and social data, Gorard focuses on non-inferential statistics as a basis to provide readers with fundamental statistical literacy. Assuming no previous statistical knowledge, the author demystifies the subject in an engaging and approachable style.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-5264-1382-6
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum17.02.2021
Seiten320 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 170 mm, Höhe 244 mm, Dicke 18 mm
Gewicht555 g
Artikel-Nr.9023944
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.34558067
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Bewertungen

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Die viel diskutierte Biografie von Prinz Harry. In den Medien füllte er die Seiten mit viel negativer Kritik. Ich selber fand das Buch interessant und leicht zu lesen. Was sollen wir jetzt glauben? Ich kann es nicht sagen. Aber es hat mich zum Nachdenken angeregt.
Eine Geschichte über ein mysteriöses Tier aus unseren Weltmeeren.
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Autor

Stephen Gorard is Professor of Education and Public Policy, and Director of the Evidence Centre for Education, at Durham University (https://www.dur.ac.uk/). He is a Fellow of the Academy of Social Sciences, member of the ESRC Commissioning Panel for the Research Methods Programme, the British Academy grants panel, and Lead Editor for BERA's Review of Education. He is a member of the Cabinet Office Trials Advice Panel as part of the Prime Minister's Implementation Unit.

His work concerns the robust evaluation of education as a lifelong process, focused on issues of equity, especially regarding school intakes. He is author of around 30 books and over 1,000 other publications. He is currently funded by Nesta to evaluate their EdTech Testbed, and by the British Academy to look at the impact of schooling in India and Pakistan.