Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Customer Relationship Management
ISBN/GTIN

Customer Relationship Management

Concepts, Applications and Technologies
BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang221inWirtschaft
CHF100.50

Beschreibung

This highly regarded textbook provides the definitive account of Customer Relationship Management (CRM) concepts, applications and technologies, focusing on how companies can create and maintain mutually beneficial relationships with customers.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-032-24744-1
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum23.01.2024
Auflage5. A.
Seiten346 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 189 mm, Höhe 246 mm
Gewicht821 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.26610948
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.44535469
Weitere Details

Bewertungen

Autor

Daniel D. Prior, BCom, MCom, GradCertUnivLear&Teach, PhD, FAMI CPM SFHEA, is Associate Professor of Buyer-Supplier Engagement at the University of New South Wales, Australia, and Visiting Professor of Strategic Sales at Cranfield University, UK. Daniel is currently Deputy Head Education (Courses) of the UNSW Canberra School of Business and former Co-Director of the Centre for Strategic Marketing and Sales at Cranfield University, UK.

Francis Buttle, BSc, MA, PhD, is founder and principal consultant of Francis Buttle & Associates. He was previously Professor of CRM, Relationship Marketing, and Marketing at Macquarie University (Australia) and Manchester Business School (UK).

Stan Maklan, BSc, MBA, PhD, is Emeritus Professor at Cranfield School of Management (UK), where he was previously Professor of Marketing and Technology and Director of the Centre for Strategic Marketing and Sales.