Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Shakespeare Survey 76
ISBN/GTIN

Shakespeare Survey 76

Digital and Virtual Shakespeare
von
BuchGebunden
CHF150.50

Beschreibung

Shakespeare Survey is a yearbook of Shakespeare studies and production. The theme for Volume 76 is 'Digital and Virtual Shakespeare'. The complete set of Survey volumes is also available online at https://www.cambridge.org/core/publications/collections/cambridge-shakespeare.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-009-39278-5
ProduktartBuch
EinbandGebunden
Erscheinungsdatum30.09.2023
Seiten320 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 196 mm, Höhe 253 mm, Dicke 19 mm
Gewicht740 g
IllustrationenWorked examples or Exercises
Artikel-Nr.25936712
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.43978889
Weitere Details

Reihe

Bewertungen

Autor

Emma Smith is Professor of Shakespeare Studies at Hertford College, Oxford. Her work focuses on the reception of Shakespeare in print, performance, and criticism, and she has written for students, enthusiasts, theatregoers and scholars. For undergraduate readers she wrote The Cambridge Introduction to Shakespeare (Cambridge, 2007) and The Cambridge Shakespeare Guide (Cambridge, 2012). Her work on the First Folio includes The Making of the First Folio (Bodleian Library, 2016, 2nd edition forthcoming 2023) and Shakespeare's First Folio: Four Centuries of an Iconic Book (Oxford, 2016, 2nd edition forthcoming 2023). Her books This Is Shakespeare (Penguin, 2019) and Portable Magic: A History of Books and their Readers (Penguin 2022) draw on research to address a wider readership. Her current work includes editing Twelfth Night and Nashe's Summers Last Will and Testament, and working with Laurie Maguire on ideas of dramatic collaboration.