Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Improving the Context for Inclusion
ISBN/GTIN

Improving the Context for Inclusion

Personalising Teacher Development through Collaborative Action Research
BuchGebunden
Verkaufsrang15872inPädagogik
CHF171.50

Beschreibung

This book addresses the requirement for increasing the multi-agency capacity around young people, analysing accounts of collaborative action research to show how teachers can engage with inclusion for the benefit of themselves and their pupils.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-0-415-47341-5
ProduktartBuch
EinbandGebunden
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum23.06.2009
Auflage1. A.
Seiten198 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 138 mm, Höhe 216 mm
Gewicht385 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.11021298
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.20331324
Weitere Details

Reihe

Bewertungen

Autor

Andy Howes is a Senior Lecturer in the School of Education at the University of Manchester.

Sue Davies is a Senior Lecturer in the School of Education Studies and Social Inclusion at Trinity College Carmarthen, University of Wales.

Sam Fox is a Lecturer in Education at Edge Hill University.