Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Engaging Learners Through Emerging Technologies

International Conference on ICT in Teaching and Learning, ICT 2012, Hong Kong, China, July 4-6, 2012. Proceedings
E-BookPDFWasserzeichenE-Book
Verkaufsrang178143inInformatik und EDV
CHF60.50

Beschreibung

This book constitutes the refereed proceedings of the International Conference on ICT in Teaching and Learning, ICT 2012, held in Hong Kong, China, in July 2012.The 19 revised full papers presented were carefully reviewed and selected from numerous submissions. They explore the use of information technology to improve learning and teaching and showcase innovativepedagogical practices. The papers are organized in topical sections on the construct of student engagement and the applications of ICT; emerging pedagogies through ICT; applications of ICT in teaching andlearning; research/case studies on ICT in engaged learning; and finally three papers on open textbooks, which address the current problems with conventional textbooks in Hong Kong.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9783642313981
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
FormatPDF
Format HinweisWasserzeichen
Erscheinungsdatum25.06.2012
Auflage2012
Reihen-Nr.302
Seiten228 Seiten
SpracheEnglisch
IllustrationenXII, 228 p. 127 illus.
Artikel-Nr.20055644
KatalogVC
Datenquelle-Nr.3867219
Weitere Details

Reihe

Bewertungen

Autor

Weitere Produkte von Wang, Fu Lee

Hrsg.

Weitere Produkte von Cheung, Simon K. S.

Hrsg.