Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Strategy and Governance of Networks

Cooperatives, Franchising, and Strategic Alliances
BuchGebunden
Verkaufsrang24061inWirtschaft
CHF200.50

Beschreibung


The book emphasizes research in economics and management of networks as an interdisciplinary field by offering new theoretical perspectives and presenting new empirical results on strategic and governance structure issues in cooperatives, franchising networks, alliances, joint ventures and venture capital relations. The authors apply different theoretical views on networks, such as transaction cost theory, property rights theory, resource- and knowledge-based theory, evolutionary theory, information richness theory and social exchange theory.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-3-7908-2057-7
ProduktartBuch
EinbandGebunden
Erscheinungsdatum23.07.2008
Seiten391 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 155 mm, Höhe 235 mm
Gewicht1640 g
IllustrationenXI, 391 p.
Artikel-Nr.7590774
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.31951953
Weitere Details

Reihe

Bewertungen

Autor

Schlagworte