Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Discovering the New Place of Learning

BuchGebunden
Verkaufsrang626inPädagogik
CHF78.50

Beschreibung

The book explores the potential of learning outside the traditional classroom when students gain real-world experiences in a variety of contexts and public spaces such as built, natural and virtual landscapes, museums, heritage sites, science centres and community venues. The authors of the book promote and put the flexible and plastic´ concept of a place of learning into action by including physical geographical location, digital, virtual and textual spaces into the analysis. The book illuminates the importance of innovative educational strategies in connecting formal, non-formal and informal education - experiential learning in museums, heritage places and communities, inquiry-based pedagogy, digital storytelling, environmental online games, narrative geographies, and the use of geospatial technologies.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-3-631-88223-8
ProduktartBuch
EinbandGebunden
Erscheinungsdatum22.08.2022
Reihen-Nr.90
Seiten288 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 153 mm, Höhe 216 mm, Dicke 21 mm
Gewicht488 g
Artikel-Nr.22121383
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.40736053
Weitere Details

Reihe

Bewertungen

Autor

Natalija MazeikienÄ is a full professor at Vytautas Magnus University, Lithuania. Her areas of interest include critical theory, educational innovations, innovative teaching and learning strategies, and curriculum development. She is a leading researcher in the project The Didactical Technology for the Development of Nuclear Educational Tourism in the Ignalina Nuclear Power Plant (INPP) Region (EDUATOM)´.

Schlagworte