Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Assessment of Learning
ISBN/GTIN

Assessment of Learning

BuchGebunden
Verkaufsrang103253inPädagogik
CHF219.50

Beschreibung

This book takes a critical look at how students' achievements are assessed for a range of purposes, from reporting progress to selection and qualification. It considers the relationship between what is taught, and how, and what and how learning outcomes are assessed. The impact of using assessment results for setting targets and evaluation of provision for learning is also discussed.



The pros and cons of using tests and examinations and alternatives based on the judgments of teachers are considered in terms of four key criteria: validity, reliability, impact and required resources. Evidence from research and examples of current practice in different countries within and outside the UK support the case for making more and better use of teachers' judgments in assessment of learning. In this way assessment of learning (summative assessment) can be compatible with assessment for learning (formative assessment).
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-4129-3518-0
ProduktartBuch
EinbandGebunden
Erscheinungsdatum17.10.2007
Seiten176 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 165 mm, Höhe 237 mm, Dicke 14 mm
Gewicht426 g
Artikel-Nr.1563706
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.2961159
Weitere Details

Bewertungen

Autor