Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
The Designer's Guide to Building Your Brand
ISBN/GTIN

The Designer's Guide to Building Your Brand

BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang126346inKunst
CHF41.40

Beschreibung

It is not enough to have a great portfolio or creative ideas if you can't present yourself well when applying for a job, pitching for work from a client or trying to be accepted into a design program. With practical advice from designers at various stages in their careers, the authors bring together their own extensive experience both as educators and practitioners to provide a no-nonsense guide to creating a successful 'self brand'. Clearly written, but with a light touch, this book will serve as a useful guide to the do's and don'ts, ins and outs, of presenting yourself effectively.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-350-03120-3
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum22.09.2026
Seiten160 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 160 mm, Höhe 230 mm, Dicke 25 mm
Gewicht454 g
Artikel-Nr.5498510
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.23038053
Weitere Details

Bewertungen

Empfehlungen zu ähnlichen Produkten

100 Jahre Designgeschichte: Wer oder was setzte sich schlussendlich durch? Wer blieb auf der Strecke? Wer waren die Designer hinter den Produkten? Was wurde zum zeitlosen, oft kopierten Klassiker und warum? Wer dies und mehr über gutes Design erfahren möchte, ist mit diesem prächtigen Bildband bestens bedient.

Autor

Steven Heller is the co-chair with Lita Talarico of the MFA Design/Designer as Author + Entrepreneur program at the School of Visual Arts in NYC. Steven is the author of over 170 books on graphic design, illustration and political art and writes a daily blog on design as well as the weekly Visuals column for The New York Times book review. He has won numerous awards including the AIGA Medal for Lifetime Achievement. In addition to co-chairing the MFA design program, Lita is the co-author of five books on design and design entrepreneurism including The Designer as Entrepreneur, co-authored with Steve Heller.