Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Dialogic Collaborative Action Research in Science Education
ISBN/GTIN

Dialogic Collaborative Action Research in Science Education

Collaborative Conversations for Improving Science Teaching and Learning
BuchGebunden
Verkaufsrang6713inUnterrichtsvorbereitung
CHF211.00

Beschreibung

This engaging and practical book offers science teacher educators and K-12 science teachers alike the tools to engage in a dialogic mode of collaborative action research (D-CAR), a collaborative mode of action research focused on teachers' experiences with students, reflection upon these experiences, and peer learning.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-032-30896-8
ProduktartBuch
EinbandGebunden
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum17.08.2023
Auflage1. A.
Seiten150 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 152 mm, Höhe 229 mm
Gewicht453 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.25914615
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.43955347
Weitere Details

Reihe

Bewertungen

Autor

Allan Feldman is Emeritus Professor of Science Education in the College of Education at the University of South Florida, USA.

Jawaher Alsultan is Assistant Professor of Curriculum and Instruction; Science Education in the College of Education at Imam Abdulrahman Bin Faisal University in Dammam, Saudi Arabia.

Katie Laux is Assistant Professor of Education at Upper Iowa University, USA.

Molly Nation is Associate Professor of Environmental Education in the Department of Ecology and Environmental Studies at Florida Gulf Coast University, USA.