Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Revitalizing Interculturality in Education
ISBN/GTIN

Revitalizing Interculturality in Education

Chinese Minzu as a Companion
BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang10347inPädagogik
CHF32.40

Beschreibung

In this book, the authors problematize a Chinese perspective of interculturality, Minzu (`ethnic¿) education, arguing that the lessons learnt from researching various aspects of Minzu in Chinese education can help students, researchers, educators, and decision-makers unthink and rethink the central issue of interculturality.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-032-07412-2
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum09.01.2023
Seiten134 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 138 mm, Höhe 216 mm
Gewicht181 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.24896042
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.42982202
Weitere Details

Bewertungen

Autor

Fred Dervin is Professor of Multicultural Education at the University of Helsinki, Finland. He specializes in intercultural education, the sociology of multiculturalism, and student and academic mobility.

Mei Yuan is an Associate Professor at the School of Education, Minzu University of China. She specializes in Minzu and intercultural education.

Weitere Produkte von Dervin, Fred