Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Manifesto for Learning
ISBN/GTIN

Manifesto for Learning

Fundamental Principles
BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang32510inPsychologie

Beschreibung

What makes people learn effectively? What can we do to promote more effective learning?Innumerable researchers have studied these important and urgent questions, yet their findings tend to be fragmentary and disparate. Now Janet Collins, Joe Harkin and Melanie Nind provide the big picture. Drawing on research from all sectors of education the authors show that effective learning depends crucially on a few easily understood principles. These principles hold true regardless of the age or nature of the learner or the context in which the learner is working.Manifesto for Learning explains those principles and how to apply them, showing in the process how to make the vision of an effective learning society a reality.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-0-8264-5096-8
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum01.07.2002
Seiten214 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 138 mm, Höhe 216 mm
Gewicht300 g
Artikel-Nr.1282305
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.1682308
Weitere Details

Bewertungen

Autor

Janet Collins is Lecturer in Education in the Centre for Curriculum and Teaching Studies at the Open University, UK, where she is currently supervising EdD and MA programmes.
Joe Harkin is Reader in Education in the Institute of Education, Oxford Brookes University, UK.
Melanie Nind is Professor of Education at the University of Southampton, UK. She is Co-Director of ESRC National Centre for Research Methods and Co-Editor of the International Journal of Research & Method in Education.

Schlagworte