Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Spent

Sex, Evolution, and Consumer Behavior
BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang60047inWirtschaft
CHF35.00

Beschreibung

A leading evolutionary psychologist probes the unconscious instincts behind American consumer culture

Illuminating the hidden reasons for why we buy what we do, Spent applies evolutionary psychology to the sensual wonderland of marketing and perceived status that is American consumer culture. Geoffrey Miller starts with the theory that we purchase things to advertise ourselves to others, and then examines other factors that dictate what we spend money on. With humor and insight, Miller analyzes an array of product choices and deciphers what our decisions say about ourselves, giving us access to a new way of understanding-and improving-our behaviors to become happier consumers.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-0-14-311723-0
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum25.05.2010
Seiten384 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 138 mm, Höhe 212 mm, Dicke 23 mm
Gewicht324 g
Artikel-Nr.4491350
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.19413167
Weitere Details

Bewertungen

Autor