Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
A Dialogic Teaching Companion
ISBN/GTIN

A Dialogic Teaching Companion

E-BookEPUBE-Book
Verkaufsrang398275inPädagogik
CHF50.50

Beschreibung

This practical handbook aims to support the work of all those who are interested in the dialogic teaching approach and improving the quality of teaching and learning, especially trainee and serving teachers, teacher educators, school leaders and researchers.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781351040129
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
FormatEPUB
Erscheinungsdatum04.03.2020
Auflage20001 A. 1. Auflage
Seiten246 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigrösse1919 Kbytes
Illustrationen1 schwarz-weiße Zeichnungen
Artikel-Nr.16803615
KatalogVC
Datenquelle-Nr.2486878
Weitere Details

Bewertungen

Autor

Robin Alexander is Fellow of Wolfson College at the University of Cambridge, Professor of Education Emeritus at the University of Warwick, and Fellow of the British Academy. He has also held chairs in education at the universities of Leeds and York and visiting posts outside the UK. His Culture and Pedagogy (2001) won the Outstanding Book Award of the American Educational Research Association, while Children, their World, their Education (2010), and his work as director of the Cambridge Primary Review, won the SES Book Awards First Prize and the BERA/Sage Public Impact and Engagement Award.