Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Transfer from the Primary Classroom
ISBN/GTIN

Transfer from the Primary Classroom

20 Years On
E-BookPDFDRM AdobeE-Book
Verkaufsrang493489inPädagogik
CHF83.40

Beschreibung

This book focuses on the issue of transfer from the primary to the secondary school, using data from the ORACLE study, (Observation and Classroom Learning and Evaluation). This study which took place from 1975 to 1980, followed by 'Son of ORACLE', the study of group-work in the primary classroom 1980 to 1983, has had an enormous influence on the debate on primary education. This book uses the ORACLE study to analyze one of the main claims of the National Curriculum, that it has provided greater continuity through the various stages and that this should be reflected in smoother transition from one school to the next.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781134699346
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
FormatPDF
Format HinweisDRM Adobe
Erscheinungsdatum16.12.2003
Seiten232 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigrösse1628 Kbytes
Artikel-Nr.14925875
KatalogVC
Datenquelle-Nr.609138
Weitere Details

Bewertungen

Autor

Maurice Galton, Linda Hargreaves and Tony Pell are all in the Faculty of Education at Cambridge University. Chris Comber and Debbie Wall are at the University of Leicester. They are the authors of Inside the Primary Classroom: 20 Years On.