Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Information Markets

A Strategic Guideline for the I-Commerce
E-BookPDFDRM AdobeE-Book
Verkaufsrang82415inMedien und Kommunikation
CHF136.90

Beschreibung


Information Markets is a compendium of the i-commerce, the commerce with digital information, content as well as software. Information Markets is a comprehensive overview of the state of the art of economic and information science endeavors on the markets of digital information. It provides a strategic guideline for information providers how to analyse their market environment and how to develop possible strategic actions. It is a book for information professionals, both for students of LIS (Library and Information Science), CIS (Computer and Information Science) or Information Management curricula and for practitioners as well as managers in these fields.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9783110236101
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
FormatPDF
Format HinweisDRM Adobe
Erscheinungsdatum26.05.2011
Auflage11001 A. 1. Auflage
Seiten638 Seiten
SpracheEnglisch
Illustrationen151 b/w ill., 43 b/w tbl.
Artikel-Nr.14329044
KatalogVC
Datenquelle-Nr.12307
Weitere Details

Reihe

Bewertungen

Autor