Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
A Study on Tujia EFL Learners¿ Learning Styles
ISBN/GTIN

A Study on Tujia EFL Learners¿ Learning Styles

A Case Study of Tujia EFL Learners in Jishou University, Hunan Province
BuchKartoniert, Paperback
CHF32.00

Beschreibung

This book investigates 146 Tujia EFL learners¿s learning styles in Jishou University, Hunan Province. The results revealed that reflective, individual-oriented and independent learning styles were the most preferred ones , while impulsive and analytical were least preferred. The book also suggested significant differences existed between female and male and students from different majors. This book fianlly provides some instructions for English teaching in ethnic regions based on the findings.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-3-330-82212-2
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
ErscheinungslandDeutschland
Erscheinungsdatum14.04.2017
Seiten96 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 150 mm, Höhe 220 mm, Dicke 6 mm
Gewicht161 g
Artikel-Nr.19333549
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.37540711
Weitere Details

Bewertungen

Autor

Liu Feng¿¿¿¿ is a post-doctoral researcher. His has interests in Pragmatics, and Teaching English as a Foreign Language. He has so far published over 20 papers and 1 book.Zhang Yutaö¿¿¿¿is a music teacher at Jishou Guyun National Primary School. His has interests in Teachers' development.