Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Buzzmarketing

Get People to Talk About Your Stuff
BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang24061inWirtschaft
CHF22.00

Beschreibung

"There's fake corporate marketing and then there's real marketing. This is the real stuff for real people." -Ben Cohen, co-founder of Ben & Jerry's Ice Cream

These days consumers are paying less and less attention to advertising. A majority already zap commercials, and new technology keeps making it easier to tune out marketing messages.

Mark Hughes has written a breakthrough guide to the art of successful buzzmarketing which many people talk about but few truly understand. He draws on his own real-world experience as an executive and consultant, as well as untold stories of some of the great buzz generators of our time, including American Idol, tie-dye shirts, and the birth of Lite beer.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-59184-213-2
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
ErscheinungslandUSA
Erscheinungsdatum29.04.2008
Seiten256 Seiten
SpracheEnglisch
Artikel-Nr.4508956
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.19439246
Weitere Details

Bewertungen

Autor