Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
The Theory of the Design of Experiments
ISBN/GTIN

The Theory of the Design of Experiments

BuchGebunden
Verkaufsrang15790inMedizin
CHF181.50

Beschreibung

Rather than focusing on the analysis of experiment designs, this monograph helps researchers understand the theory of the design of experiments so they can easily adapt general principles to their specialtiea. It brings the theory to non-statisticians at a reasonable mathematical level so that they can apply and adapt the special designs. These respected authors use self-contained chapters, illustrated applications, and examples to teach the ideas and concepts needed for sound experiment design and, consequently, analysis. The book includes extensive bibliographic notes covering recent developments and current research along with a detailed account of S-Plus.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-58488-195-7
ProduktartBuch
EinbandGebunden
Erscheinungsdatum06.06.2000
Auflage1. A.
Seiten336 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 152 mm, Höhe 229 mm
Gewicht760 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.19904176
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.23136900
Weitere Details

Reihe

Bewertungen

Autor