Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
The Business of Gamification
ISBN/GTIN

The Business of Gamification

A Critical Analysis
BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang185565inWirtschaft
CHF80.50

Beschreibung

This edited volume contains new, and stringent, perspectives on how gamification is contextualized in business settings, both in theory as well as in practice. This book will provide a wealth of research for individuals seriously interested in the industry at the academic level. As a result, this book will serve as a reference in curricula associated with video game development for years to come.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-138-34014-5
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum06.08.2018
Seiten252 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 150 mm, Höhe 226 mm, Dicke 15 mm
Gewicht363 g
Artikel-Nr.13343545
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.27399575
Weitere Details

Bewertungen

Autor

Mikolaj Dymek is an Associate Professor in the Department of Media and Communication Science at Mid Sweden University, Sweden.

Peter Zackariasson is an Associate Professor in Marketing in the School of Business, Economics and Law at the University of Gothenburg, Sweden.