Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Tourism Marketing in Bangladesh
ISBN/GTIN

Tourism Marketing in Bangladesh

An Introduction
BuchGebunden
Verkaufsrang24061inWirtschaft
CHF211.50

Beschreibung

This edited volume at Bangladesh tourism and how it has developed and flourished. It first looks at tourism policy planning and provides a comprehensive overview of topics from tourism products and services to how they are being marketed. It also discusses how private and public tourism institutions can address future long term trends.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-0-367-44042-8
ProduktartBuch
EinbandGebunden
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum21.10.2020
Auflage1. A.
Seiten340 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 156 mm, Höhe 234 mm
Gewicht453 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.8622870
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.33884482
Weitere Details

Reihe

Bewertungen

Autor

Azizul Hassan is a member of the Tourism Consultants Network of the UK Tourism Society. Hassan earned his PhD in eTourism from the United Kingdom. Hassan´s areas of research interest are: technology-supported marketing for tourism and hospitality, immersive technology application in the tourism and hospitality industry, technology influenced marketing suggestions for sustainable tourism and hospitality industry in developing countries. Hassan authored over 100 articles and book chapters in leading tourism outlets. He is also part of the editorial team of 15 book projects from Routledge, Springer, CAB International and Emerald Group Publishing Limited. Hassan is a regular reviewer of Tourism Management, Journal of Hospitality and Tourism Management, Tourism Analysis, the International Journal of Human Resource Management, Journal of Ecotourism, Journal of Business Research, eReview of Tourism Research (eRTR), International Interdisciplinary Business-Economics Advancement Journal, Heliyon and International Journal of Tourism Cities.

Weitere Produkte von Hassan, Azizul

Hrsg.