Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Dialogic Collaborative Action Research in Science Education
ISBN/GTIN

Dialogic Collaborative Action Research in Science Education

Collaborative Conversations for Improving Science Teaching and Learning
E-BookEPUBE-Book
Verkaufsrang370044inPädagogik
CHF69.90

Beschreibung

This engaging and practical book offers science teacher educators and K-12 science teachers alike the tools to engage in a dialogic mode of collaborative action research (D-CAR), a collaborative mode of action research focused on teachers' experiences with students, reflection upon these experiences, and peer learning.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781000926965
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
FormatEPUB
Erscheinungsdatum17.08.2023
Seiten158 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigrösse1291 Kbytes
Illustrationen12 schwarz-weiße Abbildungen, 2 schwarz-weiße Fotos, 10 schwarz-weiße Zeichnungen, 1 schwarz-weiße Tabellen
Artikel-Nr.28611995
KatalogVC
Datenquelle-Nr.5288098
Weitere Details

Bewertungen

Autor

Allan Feldman is Emeritus Professor of Science Education in the College of Education at the University of South Florida, USA.

Jawaher Alsultan is Assistant Professor of Curriculum and Instruction; Science Education in the College of Education at Imam Abdulrahman Bin Faisal University in Dammam, Saudi Arabia.

Katie Laux is Assistant Professor of Education at Upper Iowa University, USA.

Molly Nation is Associate Professor of Environmental Education in the Department of Ecology and Environmental Studies at Florida Gulf Coast University, USA.