Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Trust in Social and Business Relations
ISBN/GTIN

Trust in Social and Business Relations

Theory and Practice
E-BookPDFE-Book
Verkaufsrang521595inWirtschaft
CHF71.20

Beschreibung

Trust in Social and Business Relations: Theory and Practice provides a groundbreaking exploration of the multifaceted nature of trust in our modern society.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781040100226
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
FormatPDF
Erscheinungsdatum13.08.2024
Seiten310 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigrösse4397 Kbytes
Illustrationen12 schwarz-weiße Abbildungen, 12 schwarz-weiße Zeichnungen, 21 schwarz-weiße Tabellen
Artikel-Nr.28301906
KatalogVC
Datenquelle-Nr.5185676
Weitere Details

Bewertungen

Autor

Joanna Paliszkiewicz is a professor and the director of the Management Institute at the Warsaw University of Life Sciences, Poland.

Kuanchin Chen is a full professor of computer information systems and John W. Snyder faculty fellow at Western Michigan University. He is the director of WMU's Center for Business, USA.

Marta Mendel is an adjunct professor at the Warsaw University of Life Sciences. She is the vice-rector of international cooperation.

Weitere Produkte von Mendel, Marta

Hrsg.