Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Becoming a Totally Inclusive School
ISBN/GTIN

Becoming a Totally Inclusive School

A Guide for Teachers and School Leaders
E-BookEPUBE-Book
Verkaufsrang899489inGeschichte
CHF45.40

Beschreibung

This book offers knowledge and guidance for becoming a totally inclusive school that addresses and reforms inequitable structures. Written in an accessible style with reflective exercises in every chapter, the book will guide educational professionals along the pathway to becoming advocates for inclusivity in their schools and communities.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781000776553
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
FormatEPUB
Erscheinungsdatum10.11.2022
Auflage22001 A. 1. Auflage
Seiten222 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigrösse4287 Kbytes
Illustrationen10 schwarz-weiße Abbildungen, 6 schwarz-weiße Fotos, 4 schwarz-weiße Zeichnungen, 14 schwarz-weiße Tabellen
Artikel-Nr.20657324
KatalogVC
Datenquelle-Nr.4031561
Weitere Details

Bewertungen

Empfehlungen zu ähnlichen Produkten

Ein schönes Geschenk zu allen Gelegenheiten.
Wer sich für Geschichte und Frauen interessiert, die unbeirrt ihren Weg gegen eine eingefahrene Gesellschaft gehen, empfehle ich die Lebensgeschichte der Bündnerin Greti Caprez-Roffler, die vor bald 100 Jahren moderner dachte und handelte, als wir heute teilweise.

Autor

Angeline Aow is an international school educator, teacher trainer and pedagogical leader. She trained and taught as a teacher in Sydney, Australia, and began her international school career in China. She has worked at the Berlin International School, Germany, since 2005 and is an international advisor with the Council of International Schools, developing and facilitating services in support of inclusion via diversity, equity and anti-racism. www.angelineaow.com

Sadie Hollins has worked previously as the head of sixth form at a British International School based in Thailand. She is the creator and editor of the Wellbeing in International Schools Magazine and has written for a number of different educational blogs.

Stephen Whitehead is a British sociologist and educationalist. He is an internationally recognised expert on men and masculinities, gender identity and international education. This is his 16th book, and his third on Total Inclusivity. Stephen lives with his wife in Chiang Mai, Thailand. www.stephen-whitehead.com